4 sveiki ir skanūs receptai ką galima pasigaminti pusryčiams.

1️⃣ Omletas su sūriu ir pupelėmis
– 2 vnt. Vidutinio dydžio kiaušiniai
– 50 gr. sūrio
– 150 gr. įvairių skonių pupelės
– Prieskoniai (rinktis pagal savo nuožiūra)
– Daržovės (agurkas, pomidoras ar kt.)

KAIP GAMINTI Gerai išplakus kiaušinius pagardinkite druska bei norimais prieskoniais, tada supilkyte į keptuvę ir kepkite kol omletas sukietės. Išdėkite sūriu ir norimomis daržovėmis ir perlenkite. Uždenkite dangčiu ir dar palaikykite porą minučių, kad išsilyditu sūris. Omletą galite pagardinti šiek tiek apkepdami pupeles.

Vienos porcijos maistinė vertė: ~445 kcal ✔️

2️⃣ Pilno grūdo sumuštiniai su guacamole (avokado megėjams)
– 2 vnt. Pilno grūdo duona (galima apsiskrudinti)
– 1 vnt. Vidutinio dydžio kiaušinis
– 120 gr. Avokado
– Prieskoniai (rinktis pagal savo nuožiūra)
– Daržovės (paprika, pomidoras ar kt.)
– Citrinos sultys

KAIP GAMINTI Beverdant kiaušinį, nulupkite bei šakute sutrinkite avokadą iki vientisos masės. Pagardinimui galite naudoti smulkiai supjaustytus pomidorus, papriką, česnaką ir pagal skonį įdėkite druskos bei įpilkite citrinos sulčių. Kai guacamole bus padaryta, nupylus kiaušinį šaltu vandeniu jį nulupkite ir susipjaustykite griežinėliais. Ant apskrudintos pilno grūdo duonos užtepkite guacamolės ir ant viršaus išdėkite supjaustyta kiaušinį.

Vienos porcijos maistinė vertė: ~442 kcal ✔️

3️⃣ Avižinė košė su riešutų sviestu ir bananu arba uogom
– 50 gr. pilno grūdo avižinės košės
– 25 gr. natūralaus riešutų sviesto
– 1 vnt. Vidutinio dydžio bananas arba 200 gr. uogų

KAIP GAMINTI Užvirus vandeniui (jį galite maišyti su augaliniu pienu) supylkite avižinę košę į puodą ir verdame 3 – 5 minutes. Nulupus bananą susmulkinkite su šakute iki vientisos masės ir sumaišykite su riešutų sviestu. Išvirus košei sumaišykite viską kartu.

Vienos porcijos maistinė vertė: ~446 kcal ✔️

4️⃣ Avižiniai blynai
– 60 gr. pilno grūdo avižinės košės
– 1 vnt. Vidutinio dydžio kiaušinis
– 1 vnt. Vidutinio dydžio bananas
– 100 ml. augalinio pieno

KAIP GAMINTI Į dubenėlį sudėkite visus išvardintus produktus pasirinkta eilės tvarka ir išplakite viską su blenderiu. Jeigu mišinys gausis labai tirštas, įpilkite šiek tiek vandens, o jeigu reikės ir daugiau, kad gautųsi vientisa, ne per daug skysta, masė. Tada į keptuvę įpilkite šiek tiek aliejaus ir pradėkite kepti blynus, kai ant blynų paviršaus atsiras burbuliukų galite juos apversti. SKANAUS!

Vienos porcijos maistinė vertė: ~446 kcal ✔️

SUSISIEKITE

Mitybos ir sporto klausimais susisiekite tiesiogiai

Per Messengerį

Sąskaitos ir mokėjimai

Saskaitos@sportorevoliucija.lt

Rekvizitai

Sporto Revoliucija
Luminor: LT16 4010 0510 0338 6572
Paysera: LT28 3500 0100 0778 2033

Pasiūlymai ir bendra informacija
SportoRevoliucija.lt © 2020 – 2021 – Visos teisės saugomos

Andrius 25 m.

Laikas pasidalinti savo istorija ir papasakosiu kaip man sekėsi numesti 13 kg per mažiau nei 3 mėnesius.

Pirmiausia, nuo ko viskas prasidėjo? Norėdamas įrodyti klientams jog svorį numesti nėra sunku, nusprendžiau sąmoningai priaugti svorio valgydamas nesveiką maistą, viršydamas kasdienias kalorijų normas ir nesilaikydamas jokio rėžimo valgiau ką norėjau. Pradžioje valgydamas viską vis dar turėjau motyvacijos sportuoti, judėti, tačiau ilgai netrukus savijauta tik prastėjo, miegoti naktimis darydavos vis sunkiau. Galiausiai po kelių savaičių nustojau sportuoti ir tiesiog „mėgavausi“ didelėmis porcijomis, daug nesveiko maisto, daug cukraus ir kt.

Jau po mėnesio laiko greitas maistas ir kiti saldumynai tapo neskanūs, niekas nebeteikė laimės, o į salotas išvis pažvelgti nesinorėjo. Judėti darėsi vis sunkiau, rytais keltis stygdavau motyvacijos ir net nepastebėjau kaip priaugau virš 10 kg. Supratęs jog toliau nėra tikslo savęs kankinti nusprendžiau, kad metas pradėti mesti svorį.

Pirmos dienos buvo tikrai laaabai sunkios prisiversti eiti į sporto salę, grįžti prie senų mitybos įpročių, neužkandžiauti. Kas padėjo ir pastumėjo nepasiduoti pirmomis dienomis? – Tikslo išsikėlimas! Jau prieš pradėdamas žinojau jog per 3 mėnesius ar greičiau turiu pasiekti savo tikslą.

Nuo pirmos dienos laikiausi rėžimo be jokių nuklydimų ir po savaitės laiko įsivažiavau ir viskas darėsi vis lengviau. Pirmiausia, pagerėjo miegas nes pagaliau galėjau naktimis gerai išsimiegoti. Tada sekė savijauta, tapau energingesnis dienos eigoje, prireikdavo vis mažiau kavos puodelių palaikyti žvalumą. Viso laikotarpio metu išlaikiau pozityvų mąstymą ir net kai norėdavau nukrypti nuo maisto plano, suvalgyti greito maisto, nenuleidau rankų ir toliau siekiau tikslo.

Mano pasikeitimas įvyko per du su pusę mėnesio ir numečiau 13 kg, greičiau nei planavau. Užsibrėžus bet kokį tikslą ir atkakliai jo siekiant, sėkmė yra neišvengiama. Svarbiausia, jog laikydamasis subalansuoto maisto plano ir sportuodamas sugebėjau ne tik nusimesti svorį, bet ir susigrąžinti gerą savijautą!