4 sveiki ir skanūs receptai ką galima pasigaminti pusryčiams.

1️⃣ Omletas su sūriu ir pupelėmis
– 2 vnt. Vidutinio dydžio kiaušiniai
– 50 gr. sūrio
– 150 gr. įvairių skonių pupelės
– Prieskoniai (rinktis pagal savo nuožiūra)
– Daržovės (agurkas, pomidoras ar kt.)

KAIP GAMINTI Gerai išplakus kiaušinius pagardinkite druska bei norimais prieskoniais, tada supilkyte į keptuvę ir kepkite kol omletas sukietės. Išdėkite sūriu ir norimomis daržovėmis ir perlenkite. Uždenkite dangčiu ir dar palaikykite porą minučių, kad išsilyditu sūris. Omletą galite pagardinti šiek tiek apkepdami pupeles.

Vienos porcijos maistinė vertė: ~445 kcal ✔️

2️⃣ Pilno grūdo sumuštiniai su guacamole (avokado megėjams)
– 2 vnt. Pilno grūdo duona (galima apsiskrudinti)
– 1 vnt. Vidutinio dydžio kiaušinis
– 120 gr. Avokado
– Prieskoniai (rinktis pagal savo nuožiūra)
– Daržovės (paprika, pomidoras ar kt.)
– Citrinos sultys

KAIP GAMINTI Beverdant kiaušinį, nulupkite bei šakute sutrinkite avokadą iki vientisos masės. Pagardinimui galite naudoti smulkiai supjaustytus pomidorus, papriką, česnaką ir pagal skonį įdėkite druskos bei įpilkite citrinos sulčių. Kai guacamole bus padaryta, nupylus kiaušinį šaltu vandeniu jį nulupkite ir susipjaustykite griežinėliais. Ant apskrudintos pilno grūdo duonos užtepkite guacamolės ir ant viršaus išdėkite supjaustyta kiaušinį.

Vienos porcijos maistinė vertė: ~442 kcal ✔️

3️⃣ Avižinė košė su riešutų sviestu ir bananu arba uogom
– 50 gr. pilno grūdo avižinės košės
– 25 gr. natūralaus riešutų sviesto
– 1 vnt. Vidutinio dydžio bananas arba 200 gr. uogų

KAIP GAMINTI Užvirus vandeniui (jį galite maišyti su augaliniu pienu) supylkite avižinę košę į puodą ir verdame 3 – 5 minutes. Nulupus bananą susmulkinkite su šakute iki vientisos masės ir sumaišykite su riešutų sviestu. Išvirus košei sumaišykite viską kartu.

Vienos porcijos maistinė vertė: ~446 kcal ✔️

4️⃣ Avižiniai blynai
– 60 gr. pilno grūdo avižinės košės
– 1 vnt. Vidutinio dydžio kiaušinis
– 1 vnt. Vidutinio dydžio bananas
– 100 ml. augalinio pieno

KAIP GAMINTI Į dubenėlį sudėkite visus išvardintus produktus pasirinkta eilės tvarka ir išplakite viską su blenderiu. Jeigu mišinys gausis labai tirštas, įpilkite šiek tiek vandens, o jeigu reikės ir daugiau, kad gautųsi vientisa, ne per daug skysta, masė. Tada į keptuvę įpilkite šiek tiek aliejaus ir pradėkite kepti blynus, kai ant blynų paviršaus atsiras burbuliukų galite juos apversti. SKANAUS!

Vienos porcijos maistinė vertė: ~446 kcal ✔️

SUSISIEKITE

Mitybos ir sporto klausimais susisiekite tiesiogiai

Per Messengerį

Sąskaitos ir mokėjimai

Saskaitos@sportorevoliucija.lt

Rekvizitai

Sporto Revoliucija
Luminor: LT29 4010 0510 0408 6193
Paysera: LT28 3500 0100 0778 2033

Pasiūlymai ir bendra informacija

Andrius 25 m.

Prieš pradėdamas mesti svorį priaugau papildomus 13 kg, kad galėčiau juos numesti ir įrodyti klientams jog pakeisti savo kūną galime kiekvienas ir kur kas lengviau nei tai gali pasirodyti iš šalies.

Mano pasikeitimas įvyko per du su puse mėnesio, tai buvo mano užsibrėžtas tikslas ir laikydamasis griežto subalansuoto plano sugebėjau tai pasiekti laiku. Nors ir buvo keletas nukrypimų, atsakingas požiūris į tikslą lengvai padėjo sugrįžti atgal į vėžias. Užsibrėžus bet kokį tikslą ir atkakliai jo siekiant, sėkmė neišvengiama. Subalansuotas mitybos ir sporto planas padėjo ne tik tirpdyti riebalinę masę, bet ir išlaikyti raumenų tonusą, kuris išlaiko kūną stangrų ir stiprų. Subalansuotos mitybos tikslas nėra suformuoti idealas kūno formas, tikslas yra turėti gerą sveikatą ir savijautą!