Kaip liautis nuolatos užkandžiavus?

Pasidalinsiu su jumis 8 veiksmingais ir praktiškais būdais, kurie padės jums atsisakyti kasdieninio užkandžiavimo:

  1. Jeigu jaučiatės pavalgę alkani – užvalgykite dar.

   Geriau suvalgyti daugiau sveiko maisto, nei po pusės valandos griebtis saldumynų ar kitų užkandžių.

  1. Neužmirškite valgyti sveikųjų riebalų.

   Nereiktų atsisakyti ar bijoti valgyti riebalų – svarbu atsirinkti sveikuosius (pvz.: avokadas, juodas šokoladas, alyvuogės, riešutų sviestas ir kt.)

  1. Valgykite lėtai ir kramtykite.

   Lėčiau valgant, greičiau pajusite sotumą.

  1. Rėžimas – planuokite laiką kada valgysite.

   Kas kartą valgant reguliariai (nustatytu laiku) alkio jausmas atsiranda tuo pačiu metu.

  1. Gerkite daugiau vandens ir arbatų.

   Dažnai, kai manote jog esate alkani, iš tikrųjų esate tiesiog ištroškę.

  1. Gerai pailsėkite nakties metu.

   Miego stoka, nuovargis dažnai lemia nevaldomą norą užkandžiauti.

  1. Daugiau judėkite.

   Apetitas užkandžiams praeis, jeigu atitrauksite dėmesį aktyvia veikla.

  1. Laikykitės plano.

   Geriausias būdas neužkandžiauti tai turėti mitybos planą ir iš anksto susiplanuoti savo valgius.

SUSISIEKITE

Mitybos ir sporto klausimais susisiekite tiesiogiai

Per Messengerį

Sąskaitos ir mokėjimai

Saskaitos@sportorevoliucija.lt

Rekvizitai

Sporto Revoliucija
Luminor: LT29 4010 0510 0408 6193
Paysera: LT28 3500 0100 0778 2033

Pasiūlymai ir bendra informacija

Andrius 25 m.

Laikas pasidalinti savo istorija ir papasakosiu kaip man sekėsi numesti 13 kg per mažiau nei 3 mėnesius.

Pirmiausia, nuo ko viskas prasidėjo? Norėdamas įrodyti klientams jog svorį numesti nėra sunku, nusprendžiau sąmoningai priaugti svorio valgydamas nesveiką maistą, viršydamas kasdienias kalorijų normas ir nesilaikydamas jokio rėžimo valgiau ką norėjau. Pradžioje valgydamas viską vis dar turėjau motyvacijos sportuoti, judėti, tačiau ilgai netrukus savijauta tik prastėjo, miegoti naktimis darydavos vis sunkiau. Galiausiai po kelių savaičių nustojau sportuoti ir tiesiog „mėgavausi“ didelėmis porcijomis, daug nesveiko maisto, daug cukraus ir kt.

Jau po mėnesio laiko greitas maistas ir kiti saldumynai tapo neskanūs, niekas nebeteikė laimės, o į salotas išvis pažvelgti nesinorėjo. Judėti darėsi vis sunkiau, rytais keltis stygdavau motyvacijos ir net nepastebėjau kaip priaugau virš 10 kg. Supratęs jog toliau nėra tikslo savęs kankinti nusprendžiau, kad metas pradėti mesti svorį.

Pirmos dienos buvo tikrai laaabai sunkios prisiversti eiti į sporto salę, grįžti prie senų mitybos įpročių, neužkandžiauti. Kas padėjo ir pastumėjo nepasiduoti pirmomis dienomis? – Tikslo išsikėlimas! Jau prieš pradėdamas žinojau jog per 3 mėnesius ar greičiau turiu pasiekti savo tikslą.

Nuo pirmos dienos laikiausi rėžimo be jokių nuklydimų ir po savaitės laiko įsivažiavau ir viskas darėsi vis lengviau. Pirmiausia, pagerėjo miegas nes pagaliau galėjau naktimis gerai išsimiegoti. Tada sekė savijauta, tapau energingesnis dienos eigoje, prireikdavo vis mažiau kavos puodelių palaikyti žvalumą. Viso laikotarpio metu išlaikiau pozityvų mąstymą ir net kai norėdavau nukrypti nuo maisto plano, suvalgyti greito maisto, nenuleidau rankų ir toliau siekiau tikslo.

Mano pasikeitimas įvyko per du su pusę mėnesio ir numečiau 13 kg, greičiau nei planavau. Užsibrėžus bet kokį tikslą ir atkakliai jo siekiant, sėkmė yra neišvengiama. Svarbiausia, jog laikydamasis subalansuoto maisto plano ir sportuodamas sugebėjau ne tik nusimesti svorį, bet ir susigrąžinti gerą savijautą!