Kaip liautis nuolatos užkandžiavus?

Pasidalinsiu su jumis 8 veiksmingais ir praktiškais būdais, kurie padės jums atsisakyti kasdieninio užkandžiavimo:

  1. Jeigu jaučiatės pavalgę alkani – užvalgykite dar.

   Geriau suvalgyti daugiau sveiko maisto, nei po pusės valandos griebtis saldumynų ar kitų užkandžių.

  1. Neužmirškite valgyti sveikųjų riebalų.

   Nereiktų atsisakyti ar bijoti valgyti riebalų – svarbu atsirinkti sveikuosius (pvz.: avokadas, juodas šokoladas, alyvuogės, riešutų sviestas ir kt.)

  1. Valgykite lėtai ir kramtykite.

   Lėčiau valgant, greičiau pajusite sotumą.

  1. Rėžimas – planuokite laiką kada valgysite.

   Kas kartą valgant reguliariai (nustatytu laiku) alkio jausmas atsiranda tuo pačiu metu.

  1. Gerkite daugiau vandens ir arbatų.

   Dažnai, kai manote jog esate alkani, iš tikrųjų esate tiesiog ištroškę.

  1. Gerai pailsėkite nakties metu.

   Miego stoka, nuovargis dažnai lemia nevaldomą norą užkandžiauti.

  1. Daugiau judėkite.

   Apetitas užkandžiams praeis, jeigu atitrauksite dėmesį aktyvia veikla.

  1. Laikykitės plano.

   Geriausias būdas neužkandžiauti tai turėti mitybos planą ir iš anksto susiplanuoti savo valgius.

SUSISIEKITE

Mitybos ir sporto klausimais susisiekite tiesiogiai

Per Messengerį

Sąskaitos ir mokėjimai

Saskaitos@sportorevoliucija.lt

Rekvizitai

Sporto Revoliucija
Luminor: LT29 4010 0510 0408 6193
Paysera: LT28 3500 0100 0778 2033

Pasiūlymai ir bendra informacija

Andrius 25 m.

Prieš pradėdamas mesti svorį priaugau papildomus 13 kg, kad galėčiau juos numesti ir įrodyti klientams jog pakeisti savo kūną galime kiekvienas ir kur kas lengviau nei tai gali pasirodyti iš šalies.

Mano pasikeitimas įvyko per du su puse mėnesio, tai buvo mano užsibrėžtas tikslas ir laikydamasis griežto subalansuoto plano sugebėjau tai pasiekti laiku. Nors ir buvo keletas nukrypimų, atsakingas požiūris į tikslą lengvai padėjo sugrįžti atgal į vėžias. Užsibrėžus bet kokį tikslą ir atkakliai jo siekiant, sėkmė neišvengiama. Subalansuotas mitybos ir sporto planas padėjo ne tik tirpdyti riebalinę masę, bet ir išlaikyti raumenų tonusą, kuris išlaiko kūną stangrų ir stiprų. Subalansuotos mitybos tikslas nėra suformuoti idealas kūno formas, tikslas yra turėti gerą sveikatą ir savijautą!