Rytinė mankšta – kodėl turėtumėte ją daryti kiekvieną rytą?

Pirmiausia pradėkime nuo to, kad reguliari rytinė mankšta neprivalo trukti 30 minučių. Pasirinkus tinkamus tempimo pratimus, kurie jungia daugiau raumenų grupių, efektyvią mankštą galima atlikti per 5 – 10 minučių. Tačiau, kodėl ji reikalinga ir kokie jos privalumai?

  • Gerina lankstumą

Lankstus kūnas – didelis privalumas, ypač jeigu sportuojate sporto salėje ir norite geresnių rezultatų. Lankstumas didina sąnarių judėjimo amplitudę, todėl didėja ir fizinis produktyvumas, kas nulemia geresnius rezultatus!

  • Gerina kraujotaką

Esant prastai kraujotakai dažnai jaučiamas mėšlungis, galūnių ar kitų vietų tirpimas. Sportas ar tempimo pratimai skatina kraują tekėti į problemines vietas ir pašalina jose sąstingį ir įtampą.

  • Padeda išvengti raumenų disbalanso

Raumenų disbalansai vystosi tarp skirtingų kūno dalių ir neatliekant jokios fizinės veiklos žmogaus pečiai pavažiuoja į priekį, įsitempia trapecija, vargina skausmai kaklo srityje ir kt.

  • Suteikia energijos

Darydami rytinę mankštą pasisemsite energijos visai dienai ir jausitės savimi patenkinti gebėdami laikytis disciplinos.

  • Padeda atsipalaiduoti

Kai patiriate stresą, didelė tikimybė, kad jūsų raumenys yra įsitempę. Taip nutinka todėl, kad raumenys įsitempia reaguodami į fizinį ar emocinį stresą, todėl vienas iš veiksmingiausių būdų sumažinti stresą yra fizinis aktyvumas arba lengva mankšta.        

SUSISIEKITE

Mitybos ir sporto klausimais susisiekite tiesiogiai

Per Messengerį

Sąskaitos ir mokėjimai

Saskaitos@sportorevoliucija.lt

Rekvizitai

Sporto Revoliucija
Luminor: LT29 4010 0510 0408 6193
Paysera: LT28 3500 0100 0778 2033

Pasiūlymai ir bendra informacija

Andrius 25 m.

Prieš pradėdamas mesti svorį priaugau papildomus 13 kg, kad galėčiau juos numesti ir įrodyti klientams jog pakeisti savo kūną galime kiekvienas ir kur kas lengviau nei tai gali pasirodyti iš šalies.

Mano pasikeitimas įvyko per du su puse mėnesio, tai buvo mano užsibrėžtas tikslas ir laikydamasis griežto subalansuoto plano sugebėjau tai pasiekti laiku. Nors ir buvo keletas nukrypimų, atsakingas požiūris į tikslą lengvai padėjo sugrįžti atgal į vėžias. Užsibrėžus bet kokį tikslą ir atkakliai jo siekiant, sėkmė neišvengiama. Subalansuotas mitybos ir sporto planas padėjo ne tik tirpdyti riebalinę masę, bet ir išlaikyti raumenų tonusą, kuris išlaiko kūną stangrų ir stiprų. Subalansuotos mitybos tikslas nėra suformuoti idealas kūno formas, tikslas yra turėti gerą sveikatą ir savijautą!